miercuri, 5 octombrie 2011

Supa de mazare

Imi aduc aminte ca acum ceva timp am postat o supa crema de mazare, cu putina afumatura si foarte usor de preparat. Credeam atunci ca aceea este cea mai simpla supa care are ca principal ingredient mazarea, insa am ajuns de curand la concluzia ca m-am inselat. Ce urmeaza sa vedeti mai jos este o reteta cu foarte putine ingrediente, mai mult sau mai putin condimentata, dulceaga si rapid de preparat; este originara din Italia si, destul de evident, marca Jamie. Si, cum nu sunt prea multe de spus... pasi sunt urmatorii:

Ingrediente pentru 4 portii:
  • 2 cepe mijlocii
  • patru maini mari de mazare proaspata sau congelata
  • 1,2 l supa de pui
  • o mana de spaghete rupte in bucati mici
  • sare si piper
  • ulei de masline
  • cate jumatate de lingurita de rozmarin si busuioc uscat 
Reteta de supa de pui o gasiti intr-un post anterior (Bulionul de pui) :)
Pentru inceput, curatati ceapa si taiati-o marunt. Intr-o oala mare incingeti putin ulei de masline si caliti bine ceapa, pana cand s-a inmuiat si incepe sa se rumeneasca.


 

Adaugati apoi supa de pui si mazarea si fierbeti-le timp de 10-15 minute, pana cand boabele par a fi fierte. Apoi, adaugati pastele si fierbeti in continuare inca 5-10 minute. La final, adaugati sare si piper dupa gust, condimentele si lasati-le sa clocoteasca inca 5 minute.

 

Am apucat doar sa gust un pic, iar apoi am mutat o mare parte din supa in caserolele pentru serviciu; si asta nu pentru ca nu era buna sa gust in continuare, ci pentru ca era tarziu si mancasem deja o felie de placinta cu ceva. :)


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu