miercuri, 28 iulie 2010

Atunci cand iti doresti sa mananci bine, gustos si sanatos...

Povestea unei gateli de pomina a inceput acum mult timp, cand ma rugam de bunica sa imi prepare clatite. Intotdeauna era fie prea cald afara, fie prea cald in casa, fie prea putin timp sau pur si simplu mult de facut si prea rapid de consumat. Am luat faina, oua, lapte, am amestecat, am facut cocoloase, am facut in final si clatita lipita zdravan de tigaie. Faptul ca ceva nu iesea m-a determinat sa incerc din nou, iar rezultatul: un mod special de a adauga ingredientele, un mod putin complicat de a le amesteca si clatite-1 care nu se mai lipeau (-1 = prima clatita nu iese niciodata).
Apoi, totul a venit de la sine... o tocanita, o supa, o placinta, o briosa, un blog... pentru momentele in care ideile lipsesc cu desavarsire (pentru cei care stiu deja) sau pentru lipsa de idei (pentru cei care nu stiu si isi doresc). Scopul?... trebuie sa mancam, nu? Durata?... de la cateva minute la cateva ore. Rezultatul?... o mancare buna, gustoasa si sanatoasa, facuta dupa retete realiste, adaptate, cu sfaturi si idei (spun eu...) utile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu