vineri, 13 ianuarie 2012

Biscuiti cu ghimbir

Mi-aduc aminte cand am fost in Anglia si am mancat pentru prima data biscuiti cu ghimbir... ce vremuri :) Si daca la plecare am ramas cu gandul la ei nu a inseamnat ca acum, dupa ceva timp, nu am gasit o reteta de astfel de biscuiti. Prepararea este foarte usoara, in cativa pasi, astfel incat oricine ii poate prepara in maxim 15 minute.

Ingrediente:
  • 350g faina
  • 200g zahar
  • 2 lingurite praf de copt
  • 1 lingura ghimbir ras (sau macinat)
  • 1 lingurita bicarbonat de sodiu
  • 125g unt
  • 75g golden syrup (sau miere)
  • 1 ou
  • 1 lingurita coaja de portocala
  • un praf de sare

Intr-un castron mare amestecati faina, sarea, zaharul, praful de copt, bicarbonatul de sodiu si ghimbirul (daca este ghimbir macinat). Topiti untul impreuna cu golden syrup-ul (din pacate nu cred ca se gaseste in Romania, insa mierea este un foarte bun inlocuitor), lasati-le sa se raceasca un pic si incorporat-le in amestecul de ingrediente uscate, impreuna cu oul, coaja de portocala si ghimbirul (daca este ghimbir ras).


Veti obtine un aluat destul de tare, pe care il veti modela cu mana in biscuiti deliciosi. Puneti hartie de copt intr-o tava mare si asezati biscuitii, luand in considerare ca acestia isi vor dubla volumul.



Incingeti cuptorul la 160 grade (foc mediu) si coaceti biscuitii timp de aproximativ 20 de minute. Cand incep sa se rumeneasca lasati-i sa se raceasca sau consumati-i calzi, cu lapte rece :)









Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu