sâmbătă, 4 februarie 2012

Oua umplute in stil american

Penru zilele in care aveti musafiri si putin chef de pregatit ceva, am gasit solutia ideala: oua umplute intr-un mod mai putin obisnuit, cu toate ca aspectul final este similar cu cel pe care cu totii l-am vazut in familie de sarbatori, si nu numai. Se spune ca bucataria americana nu prea este bucatarie, pentru ca ei mananca mult junk food. Insa, nu este tocmai adevarat, iar un exemplu ar fi cel de mai jos :)

Ingrediente:
  • 6 oua 
  • 40g sunca
  • 3 nuci
  • 1 lingura mustar
  • 1 lingura mustar boabe
  • 2 lingurite otet de mere
  • 1 lingura maioneza
  • 1/4 lingurita piper negru macinat
  • 1/4 lingurita piper cayenne, daca doriti sa fie mai iuti
  • sare dupa gust
Pentru inceput fierbeti ouale in jur de 10-15 minute, pentru a fi siguri ca sunt tari. Taiati-le jumatati, scoateti galbenusurile si puneti-le intr-un castron. Dupa ce ati pasat galbenusurile pana cand rezultatul are consistenta firimiturilor de paine, incorporati restul de ingrediente (miezul de nuca si sunca trebuie tocate marunt).



Cu umplutura rezultata, umpleti jumatatile de albus fiert si lasati-le la rece pana la servire. Pofta buna si aveti grija sa nu mancati foarte multe ;) (de obicei se si orneaza, dar eu am preferat sa le mananc decat sa-mi ocup timpul taind bucatele de verdeata :P)









Spor la gatit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu