sâmbătă, 21 iulie 2012

Biscuiti cu ciocolata si nuca de cocos

Cand am inceput sa prepar aceasta reteta credeam ca am toate ingredientele, insa mi-am dat seama foarte repede ca lucrurile nu stateau chiar asa. Si, pentru ca aveam atat de multa pofta incat nu m-a lasat inima sa ma duc cumpar al cincilea ingredient, am improvizat putin, iar rezultatul il puteti vedea mai jos. :)

Ingrediente:
  • 200g nuca de cocos
  • 85g zahar
  • 2 oua 
  • 200g ciocolata alba

Bateti ouale intr-un castronel si amestecati-le cu nuca de cocos, zaharul si ciocolata rasa.



Tapetati o tava de maxim 20x30 cm cu hartie de copt si puneti amestecul astfel incat sa aiba o grosime egala. Coaceti timp de maxim 20 de minute la foc mediu (180 grade), sau pana cand incepe sa se rumeneasca pe margini.










Taiati in biscuiti maricei si servici la micul dejun, sunt deliciosi :)









Spor ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu