miercuri, 3 august 2011

Briose cu branza si bacon

Aceste briose sunt o adaptare dupa o reteta in care se folosea parmezan. Insa, dintr-o eroare sau din neatentie nu am reusit sa gasesc parmezanul in Kaufland. Ba chiar l-am si trimis si pe fratele meu sa caute si tot nu am gasit. Asa ca m-am resemnat si l-am substituit cu branza, care nu a facut altceva decat sa le mentina la fel de bune cum ar fi fost in forma lor initiala; si stiu asta pentru ca ulterior am incercat si parmezanul (mmmm). Asa ca, voi mentiona ambele variante in cele de mai jos...

Ingrediente pentru 9 briose mari:
  • 100g bacon
  • 5 linguri ulei de masline
  • 2 pumni de branza sarata (sau 50g parmezan ras)
  • 2 lingurite praf de copt
  • 300g faina
  • 200ml lapte
  • 1 ou
  • 2 linguri mustar dulce
Intr-un bol amestecati faina si praful de copt. Adaugati apoi branza si baconul taiate in bucatele mici si amestecati din nou.


Bateti oul intr-un castronel si amestecati-l cu uleiul, laptele, si mustarul. Adaugati-le peste faina si amestecati-le pana cand obtineti o coca omogena.


Puneti hartiute pentru briose intr-o tava mare si umpleti-le cu aluat; in total, trebuie sa obtineti 9 briose. Coaceti-le timp de 20-30 de minute la 180-200 de grade (foc mediu spre mare) si incercati-le cu o scobitoare cand considerati ca sunt gata.



Briosele rezultate sunt un aperitiv, asa ca pot fi consumate cu lapte dar si cu bere, dimineata la micul dejun sau inainte de o masa copioasa (sau cine stie, poate in loc de o masa copioasa :P).
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu