sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Prajitura cu malai si portocale

Cand am inceput sa prepar aceasta prajitura am crezut ca este o adaptare a unei prajituri pe care am mancat-o in Grecia, facuta din malai si care semana cu o budinca. Insa, chiar daca am descoperit ca nu este tocmai asa, nu mi-a parut rau ca am incercat-o :) Este delicioasa atunci cand se raceste, servita cu bucati de portocala si cu frisca din belsug, fapt care o face ideala si pentru micul dejun.

Ingrediente: 
  • 120ml ulei de masline
  • 2 oua
  • 120ml vin alb sec
  • 200g zahar
  • 180g faina
  • 70g malai
  • 2 lingurite praf de copt
  • coaja de la o portocala
  • sare

Amestecati intr-un castron uleiul, ouale si vinul. Apoi, incorporati pe rand zaharul, faina si malaiul. In aluatul obtinut incorporati la final si coaja de portocala, praful de copt si putina sare.


Ungeti cu unt o tava de copt, turnati aluatul si presarati zahar deasupra; astfel, crusta prajiturii se va pastra dulce si crocanta. Coaceti in cuptorul preincalzit la 190 grade (foc mediu) timp de 35-40 de minute sau pana cand o scobitoare inserata in prajitura iese curata


 Serviti prajitura dupa ce s-a racit, cu portocale si frisca :)


Spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu