joi, 22 septembrie 2011

Tagliatelle cu pastarnac, bacon, parmezan si unt

Poate va intrebati ce se poate face cu pastele de casa. Pai, in urma experientei pe care am avut-o cu aparatul de paste au rezultat asa-zisele tagliatelle, niste paste mai late si putin mai groase (sau cel putin asta a rezultat din incercarea mea). Mi-a fost putin teama ca nu au iesit asa cum mi-as fi dorit, insa dupa ce am preparat o reteta marca Jamie, mi-am dat seama ca a meritat tot efortul :). Cum este si normal, aceasta reteta poate fi preparata si cu tagliatelle din comert fara nici o problema (adica sa nu credeti ca daca nu aveti aparat de facut paste va fi imposibil sa o preparati :P)

Ingrediente pentru 4 portii:
  • 12 felii de bacon
  • rozmarin si cimbru
  • 4 cubulete mari de unt
  • 2 catei de usturoi
  • 2 pastarnaci de marime medie
  • 300g paste (tagliatelle)
  • 3 maini de parmezan (cred ca sunt aproximativ 200g)
  • sare si piper dupa gust

Pentru inceput, puneti apa intr-o oala mare si adaugati pastele cand aceasta incepe sa clocoteasca. 


Intre timp, taiati baconul in felii si prajiti-l intr-o tigaie mare impreuna cu jumatate din cantitatea de unt; cand s-a rumenit, adaugati si doua lingurite de cimbru si rozmarin (1+1). Taiati felii si pastranacul si adaugati-l peste bacon; prajiti-le impreuna timp de 5 minute, pana cand acesta incepe sa se inmoaie. Puneti sare si piper dupa gust.

 

Cand pastele sunt fierte, scurgeti-le bine, pastrand putin din apa in care au fiert (1/3 cana). Adaugati peste ele baconul si pastanacul, amestecati, si apoi adaugati untul, parmezanul si apa. Apa va inmuia un pic sosul si il va face mai cremos.


 

O data ce toate ingredientele sunt amestecate, serviti-le fierbinti, pentru ca asa sunt foarte delicioase. ;)


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu