miercuri, 24 octombrie 2012

Cotlete de berbecut pane

In exces de zel, am cumparat acum cateva zile 14 cotlete de berbecut si, cum nu am vrut sa le pun in congelator a trebuit sa gasesc o varianta alternativa de a le gati rapid. Ar fi trebuit sa reprezinte masa pentru 2 persoane, asa ca le-am impartit in jumatate si m-am apucat de treaba. Prima jumatate de cotlete am pus-o in frigider la marinat, cu lamaie, cimbru, sare si piper timp de o ora, iar apoi le-am facut simplu, pe gratar. A doua jumatate le-am facut pane, cu o crusta de parmezan si le-am servit cu lamaie si legume (recunosc, cateva au fost pastrate si pentru masa de a doua zi).
Pentru cotletele pe gratar nu ar fi multe de explicat, asa ca as vrea sa va arat mai jos cum le-am preparat pe cele pane. :)

Ingrediente:
  • cateva cotlete de berbecut (eu am avut 7)
  • 3-4 linguri de faina
  • 50g parmezan ras sau branza speciala pentru paste
  • 2-3 linguri de pesmet
  • 2 oua
  • sare, piper, lamaie pentru servit si ulei pentru prajit
Cantitatile de mai sus pot fi modificate in functie de cantitatea de cotlete pe care vreti sa o preparati, puteti adauga oricand un plus de branza sau faina daca vi se pare ca nu sunt suficiente.
Amestecati intr-o farfurie faina, putina sare si piper. In alta farfurie, amestecati pesmetul, parmezanul, putina sare si piper. Bateti ouale intr-un castronel.


Dati cotletele prin faina, apoi prin ou si la final prin amestecul de parmezan cu pesmet. Puneti-le la prajit in uleiul incins, la foc mediu. Lasati-le cateva minute pe o parte, pana cand se rumenesc, si intoarceti-le cu grija pe cealalta parte.


Ar fi ideal sa le prajiti doar cate o data pe fiecare parte, pentru a pastra crusta cat mai legata. Cand sunt gata, scoateti-le pe o hartie de bucatarie, care va absoarbe excesul de grasime. 


Serviti cotletele cu lamaie proaspat taiata si legume fierbinti.










Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu