sâmbătă, 6 octombrie 2012

Dovleac la cuptor

Tocmai mi-am dat seama ca nu am cablul de date de la aparatul foto, nu sunt in Bucuresti si nu am cum sa descarc ultimele poze :D .... daaar.... cum intotdeauna gandirea pozitiva e insotita de o varianta de backup, norocul mi-a suras si am gasit in sfarsit dovleac. Culmea, este toamna, si cu toate astea am cautat in 3 piete, la un targ si abia la final am reusit sa gasesc o bucata, destul de scumpa ce-i adevarat, insa macar era dovleac :) Cat despre varianta de backup, cu toate ca nu multi sunt cei carora le place dovleacul (sau cel putin asa sunt cunoscutii mei), imi asum acest post si shareuiesc cu voi unul din preparatele mele preferate, pe care l-as consuma oricand, indiferent de anotimp. :)

Ingrediente:
  • cateva bucati de dovleac (poate fi un dovleac intreg, jumatate sau un sfert, in functie de cat de mult vreti sa preparati)
  • miere (mie imi place poliflora)
  • scortisoara

Pasii sunt foarte simpli, motiv pentru care acest desert este unul dintre cele mai simplu de preparat deserturi pe care le stiu :) Curatati dovleacul de samburi si taiati-l in bucati (o bucata ar putea reprezenta o portie). Ungeti fiecare bucata cu miere si pudrati cu scortisoara.



Incingeti cuptorul la 170 grade (foc mediu), puneti hartie de copt intr-o tava mare si coaceti dovleacul timp de aproximativ o ora. Pentru a va asigura ca este copt, il puteti intepa cu o furculita; aceasta ar trebui sa il patrunda cu usurinta. Nu va faceti griji daca isi va lasa zeama sau daca aspectul nu este perfect, va garantez ca este foarte bun oricum :)


Serviti-l cald sau rece, ca si desert sau pur si simplu ;) Pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu