marți, 16 octombrie 2012

Supa indiana de pui cu ciuperci

Mi-am dat seama ca nu am mai preparat de mult mancare indiana, asa ca m-am hotarat intr-o seara sa ma pun pe treaba si sa prepar o masa in toata regula: supa si felul unu, plus o paine delicioasa, cu promisiunea de a prepara si un desert cat de curand. Dar, sa incep cu inceputul, respectiv sa va povestesc cum am preparat supa, urmand ca in posturile acstei saptamani sa va povestesc si restul "mesei".
Ce as vrea sa precizez inainte de toate este faptul ca mancarea indiana nu este neaaparat pe gusturile tuturor, insa mie personal imi place foarte mult pentru ca este condimentata si ofera o savoare diferita de mancarurile europene. Insa da, daca vreti sa preparati acest fel de mancare atunci cand aveti musafiri, asigurati-va inainte ca au incercat sau ca vor sa incerce ceva diferit. ;)

Ingrediente:
  • 225g piept de pui
  • 75g unt
  • 1/2 lingurita usturoi
  • 1 lingurita garam masala
  • 1 lingurita piper negru macinat
  • 1/2 lingurita sare
  • 1/4 lingurita nucsoara
  • 1 praz de marime medie
  • 75g ciuperci
  • 50g porumb
  • 500-600ml apa
  • 250ml smantana pentru gatit (cu cantitate mica de grasime)
  • chilli pentru servit

Taiati puiul in fasii subtiri, ciupercile in bucati nu foarte mici si prazul in rondele. Intr-o oala mare topiti untul si adaugati garam masala, usturoiul pisat, piperul, sarea si nucsoara. Lasati sa fiarba 1-2 minute si adaugati puiul, prazul, ciupercile si porumbul (eu am folosit porumb mic, din conserva, pentru ca mi-am dat seama in ultimul moment ca nu am porumb obisnuit). Amestecati-le din cand in cand, timp de 5-10 minute, pana cand puiul isi schimba culoarea si este patruns.


Scoateti intr-un castronel 1/4 din acest amestec; in oala, turnati apa si pasati totul cu un blender pana cand obtineti un amestec omogen. Cantitatea de apa poate fi un pic diferita de cea mentionata de mine, in functie de cat de fluida vreti sa fie supa.


Turnati compozitia pastrata in castronel si fierbeti supa inca 5 minute. La final, turnati smantana si opriti focul.
Supa se serveste calda si poate fi ornata cu chilli sau cu bucatele de ardei iute rosu.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu