duminică, 21 octombrie 2012

Paste cu sos de lamaie

Am preparat aceste paste pentru prieteni, intr-o sambata seara, si am fost foarte incantata cand am descoperit cat de bune au fost. Pe de alta parte sunt si foarte satioase, asa ca din 500g de paste am mancat pe saturate 8 persoane. Mai jos, voi detalia reteta exact asa cum am preparat0o eu, cu specificatia ca puteti injumatati cantitatile in cazul in care nu doriti sa obtineti o cantitate finala foarte mare. 

Ingrediente:
  • 500g paste tagliarini (sunt similare cu tagliatelle-le, insa mai subtiri)
  • 1 capatana de usturoi de marime medie
  • 25g unt
  • 2 lamai
  • 300g bacon sau sunca
  • 500ml smantana pentru gatit
  • sare si fulgi de chilli
Curatati usturoiul si tocati-l marunt. Taiati baconul sau sunca in felii subtiri. Topiti untul si caliti usturoiul pana cand isi schimba culoarea. Adaugati apoi sunca si prajiti 5-10 minute la foc mic.


Radeti coaja celor 2 lamai si adaugati-o impreuna cu smantana si fulgii de chilli peste sunca (nu voi propune o cantitate anume de chilli, pentru ca depinde foarte mult de cat de iute vreti sa fie). Fierbeti sosul 20-30 de minute si sarati dupa gust la final. Intre timp, puneti la fiert o oala mare cu apa si sare si fierbeti pastele conform indicatiilor de pe ambalaj.

O data fierte, scurgeti pastele si turnati sosul deasupra. Amestecati cu grija si serviti fierbinti, cu fulgii de chilli presarati deasupra.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu